For at gøre det nemt at komme i gang, er her en række fakta om Spirituelt Netværk.
Hvordan opdaterer jeg mit profilbillede?
Når du er logget ind som aktivt medlem, kan du redigere din profil og opdatere dit profilbillede, ved at klikke 'Rediger Profil', i menuen ved siden af dit miniprofilbillede, på Spirituelt Netværks sorte menu. Husk at vælge 'Opdater' inden du forlader siden, så dine opdateringer bliver gemt.
Med et profilbillede bliver det meget nemmere at finde hinanden til arrangementer, hvor man mødes første gang. Det gør det også nemmere at finde dem man har mødt til et arrangement, inde på Spirituelt Netværk, hvis man ønsker at blive forbundet som venner. Det er meget lettere at genkende et profilbillede, end at huske et profilnavn.
Hvordan inviterer jeg en ven?
Det kan du gøre på to måder. Du kan enten gøre det ved at sende en henvisningskode i en mail til den / de personer du gerne vil invitere. Henvisningskoden finder du under 'Mit medlemskab'. Vælg ikonet for et tandhjul, og vælg 'Rediger indstillinger'. Eller du kan sende en invitation via linket 'Inviter venner' på menuen ved siden af dit miniprofilbillede. Du har også mulighed for at kombinere de to - det vil sige først kopiere henvisningskoden, og så sætte koden ind i invitationsmailen på linket.
Når en ven benytter din henvisningskode når de tilmelder sig, vil din ven få rabat på 10%. Når din vens køb er gennemført, vil du som tak, modtage en mail med en rabatkode, der giver dig 10%, når du bruger den på din næste fornyelse af medlemskab.
Hvordan fungerer grupper?
Når du går ind på grupper, får du mulighed for at se hvilke grupper der er, og tilmelde dig dem du er tiltrukket af. Du kan også selv oprette grupper her. Grupperne er inddelt i kategorier, for lettere at få overblik. Hvis du ønsker at dele noget med en gruppe, kan du gøre det her. Grupper kan oprettes i flere former; de kan være offentlige, semi offentlige, private eller kun for inviterede. Du kan læse mere om hvad forskellen er på disse former, når du opretter din første gruppe.
Hvordan fungerer arrangementer?
Når du går ind på arrangementer, får du mulighed for at se hvilke arrangementer der er, og tilmelde dig dem du er tiltrukket af. Du kan også selv oprette arrangementer her. Arrangementerne er inddelt i kategorier, for lettere at få overblik. Hvis du ønsker at dele noget med de andre deltagere, der er tilmeldt et arrangement, kan du gøre det her. Arrangementer kan oprettes i flere former; de kan være offentlige, private eller kun for inviterede. Du kan læse mere om hvad forskellen er på disse former, når du opretter dit første arrangement.
Hvad hvis andre opfører sig upassende eller stødende?
Det er utroligt vigtigt at alle medlemmer kan føle sig trygge på vores side. Derfor opfordrer vi alle til at anmelde ethvert form for indhold, som de vurderer har til hensigt at nedgøre andre, eller som virker stødende, upassende, nedladende eller diskriminerende. Disse anmeldelser sendes helt anonymt - andre medlemmer kan ikke se, hvem der har indsendt anmeldelsen - ved at klikke på 'anmeld' linket, som findes i forbindelse med opslag, grupper, arrangementer og andet inde på netværket. Du kan også afgive en anmeldelse af et medlem, ved at finde frem til medlemmet under medlemmer, og vælge 'Anmeld medlem'. Der vil blive fulgt op på alle anmeldelser.
Konsekvenserne afhænger af adfærd, og kan være en henstilling eller en advarsel. Den person der er blevet anmeldt, vil altid modtage en mail med besked om, at der er kommet en anmeldelse, og indholdet af anmeldelsen. Hvis 5 forskellige profiler, indenfor 3 døgn anmelder det samme medlem, vil konsekvensen som udgangspunkt være, at det omhandlende medlem vil blive udelukket i 30 dage, det vil sige at denne profil ikke vil have adgang til netværket i 30 dage.
Du har også mulighed for at blokere et medlem. Det gør du ved at finde frem til medlemmet, og klikke 'Bloker medlem'. I vil så ikke længere være synlige for hinanden på siden.